Розробники з каліфорнійської студії Crystal Dynamics опублікували чотири-хвилинний відеоролик, присвячений технічним перевагам Tomb Raider: Definitive Edition, оновленого видання торішнього пригодницького бойовика. Зокрема, відео зосереджується на одному з найважливіших, на думку авторів, змін — нової моделі героїні, створеної з нуля спеціально для PlayStation 4 і Xbox One.

Демонстрація технічних поліпшень в Tomb Raider: Definitive Edition

У ролику виконавчий продюсер проекту Скот Еймос (Scot Amos) пояснює, що модель героїні перетвориться практично в усіх аспектах — починаючи з рис обличчя (щільність моделі голови збільшиться в п’ять разів) і фізичним моделям предметів екіпіровки, які вона носить із собою і закінчуючи матеріалами, системою освітлення та динамічними ефектами, що визначають особливості відображення води, крові і бруду на її шкірі.

Демонстрація технічних поліпшень в Tomb Raider: Definitive Edition

За словами Еймоса, в Definitive Edition ключові елементи спорядження Лари будуть вести себе з усіма законами фізики (предмети будуть реалістично розгойдуватися при бігу). Зміни торкнуться і волосся Лари — за їх анімацію в новій версії відповідає поліпшена технологія Tress FX від AMD.

Definitive Edition обмежиться технічними удосконаленнями і не буде містити жодного нового сюжетного контенту або вносити зміни в ігровий процес. Еймос повідав у розмові з CVG, що спочатку розробники планували додати в гру деякий вирізаний контент, створений для PS3 і X360-версій і по певним причинам не потрапив у фінальний варіант (додаткові сюжетні епізоди і гробниці з головоломками). Відмовитися від цієї ідеї їх змусило бажання повністю сконцентруватися на розробці продовження, а торішня Tomb Raider, на їх думку, і без того сприймається як цілісна закінчена історія.

Скот Еймос підтвердив в інтерв’ю Eurogamer минулого тижня, в новій версії гра буде виконуватися в 1080р, але обмежиться 30 к/c.

via

Теґи: , , , , ,