Головний дизайнер Destiny Ларс Баккен (Lars Bakken) стверджує, що битви в шутері не зведуться до простого натискання на курок. Особливостями бойової частини фахівець поділився в інтерв’ю OXM.

Шутер Destiny

«Перемога залежить не тільки від швидкості реакції. Геймерам доведеться враховувати вибір спорядження і зброї. Не останню роль зіграють вміння, які користувач прокачає. Гравцям потрібно знати і те, як їх правильно використовувати», — сказав Баккен.

Шутер Destiny

За словами Баккена, велику роль в Destiny зіграють здатність подвійних стрибків і телепортації. Це відрізняє футуристичний шутер від представників серії Halo. Студія Bungie намагалася зробити так, щоб рухи були осмисленими і не здавалися перебільшеними. В іншому випадку розробники не змогли б контролювати, куди йдуть гравці і як вони взаємодіють один з одним.

Гра Destiny

Розробники повідомляють, що в комплексі всі рішення бойової системи спрямовані на те, щоб запобігти можливості використання класичних тактик Halo в дусі «біжи і стріляй». Гравцям доведеться планувати напади і намагатися перехитрити опонентів.

Destiny розробляється для PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 і Xbox One. Шутер надійде в продаж 9 вересня 2014 року.

via

Теґи: , , , , ,