«10 млн екземплярів шутера Battlefield 3 відправили в роздрібні магазини по всьому світу», — повідомив керівник Electronic Arts Джон Річітело (John Riccitiello) під час зустрічі з інвесторами. Експерт підкреслив, що це ще не фінальні дані.

Представникам роздрібних мереж довелося закуповувати додаткові копії бойовика, щоб задовольнити попит. Річітело вважає, що на успіх бойовика вплинули старання колективу DICE і потужна рекламна компанія ЕА. Фахівець стверджує, що рекламні ролики бойовика в YouTube подивилися 13 млн разів, а кількість «фанатів» гри в соціальній мережі Facebook склало 2,1 млн осіб. У день релізу 8 тис. американських магазинів довелося відкрити раніше, щоб почати продажі шутера.

Авторам Call Of Duty: Modern Warfare 3 доведеться дуже постаратися, щоб обігнати Battlefield 3 по продажам.

3dnews

В интернет-магазине «Eccostyle» представлена, профессиональная натуральная косметика от Moroccanoil, La Casta, Lebel Cosmetics и Brazilian Blowout.