На Kickstarter стартувала кампанія зі збору коштів на розробку середньовічної рольової гри Kingdom Come: Deliverance на базі двигуна CryEngine, призначеної для PlayStation 4, Xbox One, PC, Mac і Linux. Її створенням займається празька студія Warhorse, заснована сценаристом Mafia: The City of Lost Haven Даніелем Вавра (Daniel Vavra) і налічує близько 30 співробітників серед яких ті, що брали участь у створенні Arma, Crysis 3, Forza Horizon і Operation Flashpoint.

Рольова гра Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance являє собою пригодницький екшен від першої особи і відкритим світом, події якого відбуваються в Римській Імперії періоду пізнього середньовіччя. Серед інших проектів жанру гру насамперед виділяє прагнення до історичної достовірності.

Гравцям доведеться брати участь у облогах і масштабних битвах на відкритому просторі, використовувати реальні бойові техніки XV століття, розвивати персонаж, відкриваючи нові вміння та таланти, досліджувати величезний динамічний світ площею 48 км2, створювати власну екіпіровку, а також приймати нелегкі рішення по ходу сюжету і встановлювати відносини з неігровими персонажами.

Рольова гра Kingdom Come: Deliverance

Гра буде поділена на три великі епізоди, тривалість першого з яких складе приблизно пів години, а всі три запропонують більше семидесяти годин ігрового часу. Однак, завдяки високій варіативності (кожне завдання в грі, як запевняють автори, можна виконати декількома способами) одним проходженням гра не вичерпається, тому потенційно на всі частини гри можна витратити набагато більше часу. Події кожного епізоду розгортатимуться в новій частині ігрової карти, але при цьому у гравців буде можливість повернутися і завершити припущення квести з попереднього епізоду.

Гра Kingdom Come: Deliverance

До 20 лютого чеські розробники сподіваються зібрати не менше £300 тис, на момент написання більше 14,383 тисяч спонсорів перерахували на користь проекту понад £443 тис. Однак ця сума — лише десята частина необхідного: у Warhorse є власний інвестор, якому для продовження співпраці необхідно переконатися, що гра дійсно цікава геймерам. Знайти іншого інвестора, як зазначають розробники, вкрай непросто — компанії відмовляються фінансувати проект через його «нішевість», побоюючись, що продати рольову гру без «драконів і чарівників» буде занадто складно. Розробники прямо заявляють, що в разі провалу гра ніколи не побачить світ, оскільки це тільки підтвердить припущення видавців про відсутність зацікавленості з боку ігрового співтовариства.

До моменту появи Kingdom Come: Deliverance на Kickstarter в розробку гри, за словами авторів, вже було вкладено близько 1,5 млн доларів. У студії сподіваються, що прем’єрний трейлер проекту явно показує витрачену частину бюджету.

У разі успішного завершення кампанії перший епізод Kingdom Come: Deliverance вийде наприкінці 2015 року. Ціна епізодів поки не називається, але розробники натякають, що стандартні 60 доларів за кожну частину віддавати не доведеться.

via