Виступаючи на заході Pocket Gamer Connects, глава відділу маркетингу компанії Rovio Пітер Вестербака (Peter Vesterbacka) поділився цікавою інформацією. За його словами, за чотири роки розійшлося більше двох мільярдів примірників ігор серії Angry Birds, а щомісяця в них грає 200 млн осіб по всьому світу, що можна порівняти з кількістю активних користувачів Twitter (215 млн осіб).

Ігри серії Angry Birds

«У 2010 році я думав, що був надмірно самовпевнений, кажучи, що ми хочемо заробити 100 млн доларів, і всі вважали мене божевільним, — заявив Вестербака. — Але нам вдалося перетворити Angry Birds в найдинамічніший бренд. Сьогодні дев’ять з десяти жителів США знають про «злих пташок», 93% населення Китаю також чуло про цей бренд».

Казковий світ Angry Birds

Глава відділу маркетингу Rovio зазначив, що на даний момент 45% доходу компанія отримує не від самих ігор, а від продажів різних фізичних продуктів на кшталт напоїв, сувенірів та іншого.

via